!function(c,h,i,m,p){m=c.createElement(h),p=c.getElementsByTagName(h)[0],m.async=1,m.src=i,p.parentNode.insertBefore(m,p)}(document,"script","https://chimpstatic.com/mcjs-connected/js/users/0c4b051abcfa3b9b991e06444/63d9e4d3721fc7cc917d4b225.js"); Branding Smokey Jo's Garage - Monkeys at midnight

Branding Smokey Jo’s Garage

Voor Smokey Jo’s Garage creëerden we een stukje USA in Antwerpen/Berchem. Deze zomerpopup wordt gekenmerkt door een streetstyle/grafitti-stijl. De hele zomer door worden er verschillende aktiviteiten en live music georganiseerd. In deze laagdrempelige zomerpopup staan BBQ, craft beer en whisky centraal. Maar ook veel aandacht ging naar de kids met een echte American playground.

Client: Smokey Jo’s Garage
Project: Branding
Branche: Horeca

Voor dit concept ontwikkelden we een no-nonsense logo met spit én een knipoogje naar de duif van Stadsbrouwerij De Koninck; de locatie was bovendien op de oude opslagplaats van diezelfde brouwerij. We ontwikkelden een website, de menukaarten, een custom kalender waar we de hele zomerprogrammatie in kwijt konden en ook custom tshirts voor keuken en zaalpersoneel. Ook veel aandacht ging naar de signalisatie met als eyecatcher een verlicht bord met de essentie van de zomer-popup: if you are looking for fairytales, go to fucking Disneyland. Het interieur is van de hand van onze huisarchitect Not Before Ten.